tebessumm_02 Arkadaşlar şu an 10+2 haftalık gebeyim bugün doktor kontrolüne gittim doktor bebeğin 9+6 haftalık göründüğünü söyledi 3 gün geriden geliyor dedi başına böyle bir durum gelen varmı acaba korkuyorum herhangi bir şey olursa diye 🫤😞
Cceylann01 tebessumm_02 2 hafta onden 2 hafta geriden gelmesi normal kabul ediliyor canım sen yemene icmene dikkat et
Esrashshshssh tebessumm_02 çok çok normal canim bende 6 haftalikken 3 gün gerideydi wimdi 10 haftalik 3 gun ilerde
Cceylann01 tebessumm_02 yok canım birsey olmaz ama siz yumurta yoğurt peynir kuru yemisler süt kasar muz bunları bolca tüketin
Oyku60 Bol bol meyve ceviz badem kaşar peynir kuru kayısı tüket canım iki hafta yi gecmedigi sürece sıkıntı yok diye biliyorum