Melodimm Karın ağrısı çekiyorsan midede ya da bağırsakta enfeksiyon olabilir. Normal ishal aynı gün ya da en fazla ertesi gün geçer ama enfeksiyon durumunda 1 hafta sürebilir. Bu da hemoroidini büyütür acıdan kıvrandırır insanı. Ben de oğlumun kırkı çıktıktan sonra yaşamıştım. Doktora gittim doğal ilaçlar verdi mideyi bağırsağı enfeksiyondan arındıran, o ilaçlar beni toparladı. Bence sen de bi doktora gitsen iyi olur