Bende ayni seyleri yasadim, seker yuklemesinde sorun cikmadi. Ama suyum fazla oldugu icin seker takibi istedi doktor. Aclik ve yemekten bir saat sonrasinda seker olcup haftalik kontrollere gittim. Yutkunma problemlerinde su fazlaligi olabiliyor dedi bana da doktor. Bebegin yuzunu gordukten aonra soruna dair bisey demedi. Dudak damak yarigi var mi diye bakti bide cenesini kontrol etti. Diyet yaparak suyunun daha da artmasini engelleyebilirsin. Son zamanlarda cok zor oluyor. Benim hepten fazlalasti ama artik yapacakta bisey yok. 39 haftaligim bekliyoruz, saglicakla gelsinler insallah