tugcebay çoğunu denemiş biri olarak en çok içime sinen tuğba yuvanç oldu ben çok memnunum her gittiğimde kan idrar tahlili yaptırıyor değerlerde bir şey görsün hemen dahiliyeye ilgili alana yönlendiriyor bebek hakkında da gerekenleri söylüyor ama tabiki devlet hastanesi olduğu için hasta çok fazla o yüzden beklentinizi düşürün detaylı inceleyemez ben ümit hastanesine de takipliyim orda mesela içeride 15 dk kaldığım bile oluyor doktor detaylı gösteriyor ekrandan vs yani farkları yoğunluktan dolayı illaki var