İkinci hamileliğim ikisinde de Erdal çil’e gittim. Çok memnunum hem bilgisinden hemde ilgisinden Sedat Umur ile aynı kliniktiler. Öedar hastanesinde doğum oluyor 20 bin şuan. İlgisi Güler yüzü için hep tercihim Erdal hocaydı. Şahsi numarasını veriyor acil birley olursa diye. Doğumda çok pozitif sezeryan oldum ilkinde herşeyi anlata anlaya geçirdim doğumu aklımda hiç soru işareti bırakmıyor. Her sorduğum şeye sakinlikle cevap veriyor. Bebeğe çok detaylı bakıyor n son 1 hafta önce gittim çok şükür hersey çok iyiydi, 40 dkkadan fazla bebeğe baktı heryerini detaylı anlattı burası kalbi bacağı eli kolu idrarı iyi vs gibi tavsiye ederim