Fatmaerol 6+3 hamileyim bebeğimin cinsiyetini çok merak ediyoruz en erken hangi haftada belli ediyor . Yorumlariniz için şimdiden teşekkürler😘
hunilimom Fatmaerol emin olmak için ben 16.haftadan sonrayı bekledim ama ikili testte gösteren oluyomus ama çok net olmazmış tam net olması için bence 16.haftadan sonra gidebilirsin canım
Bgusta Fatmaerol ben 17inci haftamda kesin olarak ogrendim öncesinde doktor yorum yapmadi yanilma payi oluyor 12 13 haftalarda 👍
Ozlmkrkoc Fatmaerol 12 haftalık hamileyim doktorum kız dedi 12 ile 16 hafta arası belli oluyor birazcık daha beklemen gerek☺️