Arkadaşlar aklımda çok isim var aralarında kaldım daha 18+2yim isim koymak için önümde zaman var ama yinede sizlerden fikir almak istedim…
“ Eflin, Sare, Serra, Nil, Alya, Gökçe, Nida, Nare, Nisan, Beren, Derin, Hazal “
Sizce bu isimlerden hangi ikisi güzel ve uyumlu olur bende iki isimliyim bebeğime de iki isim koymayı düşünüyorum🌸