G50g benim beta değerlerim de hic 2 katına çıkmadı hatta %60 bile artmadı. Biz keseyi 5+4 de gördük. En son 6+2 de kan verdim 4954 çıktı. Bebeği göremedik ama doktor normal haftaya gel görelim dedi ama korkumdan gitmedim biraz daha bekleyim dedim suan 8+1 deyiz. Sizce ben de düsük yapabilir miyim yoksa bebek oluşur mu? Hic kanamam olmadı. Kanama olmadan da düşük ya da boş gebelik olur mu?