Brcgsss96 7+2 bugün muayene oldum kalp atışı duyuldu bebekte bir sıkıntı yok dedi dr ama kesenin şekli normal değil deyip progestan verdi böyle durum yaşayan var mı? İki hafta sonra tekrar muayene gideceğim
gbzya Brcgsss96 durumunuz nedir inşallah sağlıkla düzelmiştir. Benimde bugün doktorum bebek var kalp atısını duyduk ama kesede biraz bozukluk var progestana devam birde kan sulandırıcı verdi. Umarım her sey sizin için yolundadır
Brcgsss96 gbzya çok şükür düzeldi şuan 27 haftalık olduk bile umarım sizinde sağlıkla geçer kucağınıza almayı nasip eder Rabbim 🥹
gbzya Brcgsss96 çok sevindimm inşallah sağlıkla kucağınızada alırsınız ☺️ progestanı gunde bir kere mi kullanıyorsunuz 200 mg.
Brcgsss96 2mucize girdim hayır bir sorun olmadı çok şükür bebekte bir sorun yoktu sadece kese problemim vardı oda düzeldi gelişimin de bir sorun olmadı