Bir_nazenin01 Merhaba bugün kontrolr gittim uygulama 6+1 gösteriyordu doktor 5+0 dedi geç döllenme dedi haftaya gel kalp atışına bakalım dedi sizce normal midir ?
MomsE Bir_nazenin01 normal canım ilerleyen haftalarda gününü yakalıyor merak etme. Benim de geç döllenmeydi haftasını yakaladı 37. Haftadayız 🌸
Kadriyearslan Bende 9 haftalık hamileyim ama emzirdiğin için geç döllenme olmuş 8 haftalık bebek dedi adet tarihimden 7 gün ilerisine bi tarih verdi ondan takip edicez bi sorun olacağını sanmıyorum
MomsE Misal5 13. Haftasında yakalamıştı o güne kadar geriden gidiyordu daha sonra doktorum adet tarihimi gerçek gününe döndürdü
Misal5 MomsE benim de 12. Haftada yakaladı gerçek sat tarihini tekrar ayarladı. 25. Haftadaydım şimdi bi gidiyorum bazen 2 gün önde bazen 4 gün geride… normal mi acaba? Ben geç döllenmeye bağladım biraz bunu