Bana geçen sene ocak ayında doktor bu tanıyı koydu, sürpriz bi şekilde mayısta hamile kaldım düşük yaşamadım. Bi arkadaşım da var o iki kere düşük yaşadı. Kilo çok etkiliyor demişti doktorum ben zayıfım arkadaşım kiloluydu, tabi tek etken kilo değildir