Kızlar merhaba ben en son 6 aralıkta adet oldum 10 ocakta adet olmam gerekirken olmadım sürekli gecikti bir sonraki adet tarihim de 14 Şubat 2 gün sonra olmam gerekiyor bir döngü boyunca adet olmadım yani doktor her şey normal dedi böyle bir durum yaşayan var mı