gokyuzununogrencisii
nniduaa
Bsy1045
Ece_03
mombarbie_
Günlerdir sancım vardı sabahlara kadar uyumuyordum sancilardan c.tesi akşamı yatış verildi pazar çıkış verildi hafif kalp atışlarında düşme vardı bugün de sancılarım çok fazlaydı ama düşme daha da arttı ,bebeğin suyu da ciddi şekilde azalmışti, acil sezeryana aldılar biraz daha almasalar bebeğim kakasını da yapıyormuş ,benim acilmam hiç yoktu ,ilkim normal doğum olmasına rağmen ,ikincide plasentam da aşağı yerlesimliydi, böbrek sıkıntım vardı stent takıldı, bebek hiç gelişmedi o haftadan sonra beslenmesi de durmuştu, çok şükür kkizim şuan yanında hafif hırıltısı var ama müdahale ettiler bana bebeği göstermeden yogunbakima alındı zaten ,şimdilik iyi ,ağrılarım başladı benim de ,içime hep doğuyordu sezeryana donecem diye ama hiç beklemedigim anda döndü,sezeryanum çok hızlıydı hiçbir sıkıntı olmadı ,su agrilarim da dinse ,ayağa kalkacak zaten 1-2 saate öyle kizlar