Hadicanimsendee13 Kızlar 15.günüm bugun sizce varmıı kaset test bide erken gebelik testi yaptim erken gebelik negatif cikti ama 😔 ?
Deletedmom_247 Hadicanimsendee13 yaaa o zaman gebesiniz siz canım 😍😍 bende 12.gümde yaptım pozitifti bugün 13.günüm yaptım ama negatif oldu çok mutsuzum 🥺 rabbim size sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder inşallah 🤲🏻🤲🏻
Hadicanimsendee13 Deletedmom_247 hiç umutsuz olmayin ilk gebeliğimde 15 .güne kadar negatifti 17. Gün pozitif görmüştüm regl olana kadar umut varrr 🤍
pilateslover Mryemm hiç negatif gördünüz mü peki. Ben de iğne yaptım 12. Gündeyim. Önceki günlere göre koyulaşıyor ama hiç negatif görmedim, silik pozitiften koyu pozitife doğru gitti sizin de mi öyleydi
Deletedmom_247 Hadicanimsendee13 öyle miiiii içime su serptiniz çok çok teşekkür ederim inşallah öyle olur bizimde 🙏🙏
Donthappymom Hadicanimsendee13 bu aralar testlerde bu gölge çok çıkmaya başladı aynısı bende de oldu sonuç regl oldum