Eceq Ben de 14+3 benim tartımda +1 kg aldım ama doktorun tartısında almamış gözüküyorum anlamadım🤷🏻♀️ +1 kg aldım diye düşünüyorum ben. Fakat şöyle bir durum var, benim yapımda kilo almaya çok çok müsait. İlk hamileliğimde +25 ile doğuma girdim. Onun için bundan yememe biraz dikkat ediyorum ama canımın çektiğini de yiyorum. Günlük 1 saat sporumu muhakkak yapıyorum. Sporla dengeliyorum yoksa +⅚’da ben almıştım.