zumruduanka07 bak diyorum ya benim 26 bindi öğrendiğimde bana bile üçüz beşik falandır diyodu millete kalsak ohooo 😃 aslında hanımefendi kötü bişey dememiş yanlış yönlendirmeye tepki göstermiş kalpler kırılmasın burda herkes ya anne ya anne adayı herşey hepimiz için çok güzel olsun 🌺