İlk çocuğumu normal doğurdum
Jasminegms ilk çocuğumu normal doğurdum tabi ki defarmasyon olabiliyo ama zamanla tam olarak eski hâline dönmese de düzeliyo e okadar da olsun bence işlevi aynı yani çok sıkıntı yapma 🫣🤭herkesin dediğine de kulak asma herkesin herşeyi aynı değildir olamaz da sezeryanı sağlık sebebi ile olan da var keyfi olanda var olabilir sonuç aynı zaten 🙂 bana göre ise normal doğum en kolayı tekrar hamileyim ve aksi bı durum olmazsa yine normal doğurmak istiyorum defarmasyon yine olacak aman olsun geçiyo zaten yavrularimizin canı sağolsun 🙃🫠 ha şuna gelince kocamı ben De çok seviyorum ama bu benim bedenim ki bizde çok düşkün olduğumuz halde (anladınız siz onu 😛😉) böyle bı sorun olmadı 🤣