Merve0545 Merhabalar izmir karşıyaka da aile hekiminden ebesinden/hemşiresinden memnun olan var mı acaba ? Genel yorumlar hep kötü taşımak zorundayım karar veremedim
pnar1108 Merve0545 merhaba, bostanlı asm altuğ yılmaz çok memnunum ayşe hemşire de çok ilgili sürekli arar