Irmakmomss19 Allah razi olsun insallah saglikli bir sekilde kavusuruz. Vallaha diyorum ya son gittigimde 13 mm diye ölçtü ondan oncekinde 17mm. Ama 13 mm,le böbrek iflas etme durumuna gelmis cok genislemis deyip korkuttu. Ama ozel doktor bagirsak gazini böbrek diye ölçmüşlerdir dedi. Suanda bir sonraki kontrole gitmeye korkuyorum cidden. İnsallah hayirli ve guzel haberler aliriz. Sende dogurdugun zaman bebekte hicbir engel yoksa bana yazar misin