Nasılsınız kızlar, herkesler iyi mi :) Bulantılarım bitti çok şükür ama sabahları bacaklarım tutmuyor gibi bulantım oluyor içten tansiyonum düşük oluyor sanırım birde bazen yemekten sonra çarpıntı sorunu yaşıyordum doktorum az az sık sık ye dedi çok şükür çözüldü sizler nasılsınız🥰