acelyamom
Kızlar dişim dayanilmayacak derecede apse aldı şişti doktor Largopen antibiyotik verdi için hiç rahat değil aslında içen var mi ?
senayck
Ben 17haftalikken boğaz enfeksiyonu oldu ateşim de çıkıyordu mecbur 5gun kullandım kadin dogumcu da kullanabilirsin dedi ablamda hamilelik boyunca 3kez kullanmış yeğenim sağlıklı maşallah benimde şimdilik sıkıntım yok bebek sağlıklı görünüyor 21haftaligiz
Nursemom90
Ben kullandım canım sonrada tedavisi yapıldı korkma kullan yazık çekme o ağrıyı yanındıra parolda alabilirsin çok kötüyse