Sevvalkizilkayaa Arkadaşlar aranızda bu testi yaptıran varmı acıyor mu ve devlet hastaneleri yapıyormu
Civciv53 Sevvalkizilkayaa bu gebeliğimde 2 kere yaptırdım. Acıyacak bişey yok normal smear testi gibi uzun kulak çubuğu ile vajinanızdan örnek alıyorlar 1 dakika bile sürmüyor acı yok. Devlet hastaneside yapıyor özelde 3500 vermiştim teste devlette bedava 3-4 gün içinde de sonuç çıkıyor