aysenuryusuf Anneli yoğun bakımda bebeğiyle kalan var mı nasıl oluyor acaba hiçbir bilgim yokta eş felsn gelebiliyor mu işleyiş nasıl oluyor servis odaları gibi mi bilgisi olan paylaşabilir mi
RavenV aysenuryusuf Eş gelebiliyor mu bilmiyorum ama evet oda gibi oluyorlar. Bebeğinizle birlikte kalıyorsunuz. Bebeğinize siz bakıp emziriyorsunuz vs hemşire gelip tedavisini uygulayıp gidiyor.