Bebisliiii Önceki tahlilimde enfeksiyon çıktı doktor antibiyotik ve fitil verm iş ti dunki tahlilim değerler oncekine göre baya düşük çıktı ( lokasit 2, bakteri 7,epitel 6 ) sizce enfeksiyon var mi degerlerden anlayan var mi arkadasiminki de bu degerlerde ve doktoru ilaç yazmamis
SevgibiR Enfeksiyon lokasit olan 2 yani benim 15ti enfeksiyonm ilaç yazmıştı o 0 a yakın diye çok önemli değil demek ki bakteriyi bilmiyorum
Nursemom90 Bebisliiii yok akıntın için bende antibiyotik ve fitil kullandm enfeksiyon nedeniyle akıntı oluyor baya azaltıyor kullan aksatma