Cansu-can 37+2 deyim zaten bu hastalık atlatmistim şimdi yine boğazlarım acıyor burnun akmaya başladı çok canım sıkılıyor bide hemen burnum tıkanır benim.. ne yapayım şimdi ben ?
Tugbasuu Cansu-can 34+0 bugün ben de aynı şekilde uyandım normalde çok hasta olan birisi değilim ama tadımı kaçırıyor bu nezle grip olayı işe gidiyorum çünkü hala enerjimi tüketiyor iş+hamilelik+hastalık 🥹 napcaz sahiden?
Ervan Cansu-can bnde hasta olup iyilesmisdim. Doğuma 9 gün kaldı. Boğazlarım aciyo burnum akiyo. Sarımsağı cigne yut hap gibi.
Cansu-can Tugbasuu ben de yeni izne ayrıldım çalışırken daha zor Allah yardımcın olsun. Valla bilmiyorum ne kadar kendimi korusam da oluyo işte
Ceydamehtap Doğum üstü kendimize çok dikkat etmeliyiz Bizim hasta olmamız demek bebeğin hasta olması demek maalesef Bol meyve greyfurt nar ayaklara çorap 😇 sırtımıza yelek☺️ Annem hep böyle yaptırıyor bana