172 boy 66 ile galiba hamile kaldım 20+1 2-3 kilo aldım diğer hamileliğim de 63 ile hamile kaldım 80 ile doğuma gitmiştim doğumdan sonra 58 e falan düşmüştüm şükür topladım çok kötü hissediyordum kendimi sıska gibi çocuk emdikçe bende erimiştim şimdi kaç ile gideceğim bakalım 😃 hiç kusma bulantı olmadı iki hamileliğim de direk iştah ile başladım