keremtahamom_ yok hayır ben granül olandan aldım pudra kokulu zaten çok da harika kokuyor ben 33 haftalığım 30 da yıkadım hala kokusu ilk gün gibi ben beğendim yani hem kokusu hem içeriğinin temiz olduğunu düşünüyorum çok pinpirikli olmadığım için pahalı deterjanlara hiç gitmedim 😂😂
Ben daha çok herşeye alışsın diyrnlerdenim