Tsh hormonu düşük çıkan var mı acaba? Guatr değerleri düşük çıktı dedi doktor. Dahiliyeye gitmemizi önerdi. Acaba aranızda tsh değeri düşük çıkan var mı? İnternetten bakınca tiroidin fazla çalıştığından bahsediyor. Aynı süreci yaşayanlardan bilgi alabilirsem sevinirim