Anneoluyorum19 Kızlar sabah 6 bu saate kadar adet ağrısı gibi bir ağrım var ama dayanılmıcak bir ağrı değil bedenim uyuştu geçmedi hala su Nisan vs yok doğum sancısı böyle birsey mi oluyor kontrolüm de yarın dı ?
Ayseumut Anneoluyorum19 ilk dogumumu bnde 38+5 te yapmıstım sabaha kdr adet agrısı cekmıstım ssbah gtgmde 1 cm acılmam vardı ertesı gun dogurmustum sancım cogalmıstı bel ağrısı da eklenmısti şiddetli