Hamilelikte illaki ödem olur ama çevremde gebelik zehirlenmesini anlamayan çok insan oldu doktora gitceginiz güne kadar sabah akşam tansiyon ölçüp not alma imkanınız varsa bakın bir ödem deyip gecistirmeyin bence eğer tansiyonunuz yüksek çıkarsa 14/9 üstü acile gitmek gerekiyor korkutmak için değil onlem amaçlı diyorum yanlış anlamayın😊