2prenses_masal-oyku Gebeyken sütünüz kaçıncı ayda geldi bide göğüs ucu kendi kendinede çıkarmı yoksa şimdiden bişey yapmalımıyım 4 aylık hamileyim azcık ucu var göğsümün
zge_frdi 2prenses_masal-oyku ucu ile ilgili vir sey bilmiyorum da benim 30 haftalik falankeb süt gelmeye basladi su an 35 e giriyorum gelmiyor. Kimine gore degisiyor daha erken gelen de oluyormus
haceryasar 2prenses_masal-oyku 6 aylıkken gelmeye başlamıştı bende. Suni sancı almaya başladığımdaysa şakır şakır akmaya başlamıştı :)
HaticeElmas 2prenses_masal-oyku bende de geliyor 20 haftalk falndm gelmye başldgnda yada dha erken şmdi 25 haftalğm hala geliyor
2prenses_masal-oyku Merveee1 baya büyük yani sütün erken yada geç gelmesi bence büyüklükle alakalı değildir ya sanmıyorum
SevgibiR Gebeyken süt mü geliyormus 😂ben bilmiyorum 29 um ben süt falan yok uçları var bnm ama normal
Zerra Benim prolaktinim hep yüksekti ilaç kullanıyodum hamile kalınca bıraktım fakat daha 5 haftalıkken süt gelmeye basladı :/
Merveee1 2prenses_masal-oyku eltimin göğüsü çok ufaktı ve meem ucu da minikti bebek zor tutuyordu sütü de azdı ama herkeste farlı oluyor tabi