Merhabalar Ben bu illete Covid Döneminde Yakalandım Tabi önceleri anlamak mümkün olmadı il değişikliği yapıp ailemin yanına gidince biraz olsun güvende hissedip rahatlama geldi psikiyatri doktoruna başvuru yapıp ilaç kullanımına başladım oğlum daha 9 aylıktı şimdi 4 yaşında her ne kadar ozamanlar kadar kötü olmasamda bilincindede olsam 14 haftalık hamileyim isteyerekte oldu ama bazen Okadar çaresiz ve Okadar bunalmış hissediyorm ki gerçekten bu illetin geçmeyeceğini düşünmeden edemiyorum tabiki taktir ilahi kimsenin kaldıramayacağı yükü kimseye vermiyor ama ben çok korkuyorum ya ikisine bir yetemezsem diye ilaçta kullanmak istemiyorum çünkü bebeğimi ben istedim dünyaya getirmeyi nolur yardım edin geçiyor mu bu illet😭