seviksongul Bugün kabinede öğretmen atamaları açıklanacak diyor herkes sizce ne kadarlık bir alım olur???
emine_t seviksongul sınıf öğretmeniyim ben dee sıralamam düşük yüksek bir alım olursa atanicam hamilelikten dolayı ders çalışamıyorum pek umarım atanirim ya🥺
sinemo6 Hiç bilmiyorum ama ben de bekliyorum Türkçe öğretmeniyim sizin branş neydi ☺️ inşallah atanırız 🥰
Destkar sinemo6 bebek için atama takvimi bekliyordum ha bu ay ha şu ay diye diye geçti zaman. Yeni öğrendim hamile olduğumu bakalım atama ne zaman açıklanacak
seviksongul emine_t inşallah hocam bebeklerimiz bize şans getirir bu sene bende anca yüksek bir alımda atanır gibiyim dua edelim bir an önce yüksek sayıda en erken tarihte bir açıklama yapsınlar