Bbgmsc Sabahın köründe yaptım 2 dk içinde çıktı ama ilk kez yapıyorum başkalarının da görüşüne ihtiyacım var yanlış mı görüyorum https://hizliresim.com/dczl7ar
Karanbebegim2024 Bbgmsc benimde böyle çıkmıştı erken gebelik olduğu için silik çıkabiliyor demişlerdi sağlık ocağına gidip beta değerine baktırabilirsin
seviksongul Silik çıkmış daha çok yeni gibi bence kan ver canım akşama kadar iyice emin olmuş olursun
Feyzsali Benim bundan daha silikti hiç gözükmüyordu şuan 33 haftanın içindeyiz bugün kan ver canım hayırlı olsun 💕
Buket09 Bbgmsc bende bu şekil gördüm çok çok silikti inanamayip bekleyip 2 kere daha yaptım şimdi 34 haftaliğiz 🥰🥰
sehrengiz_8 Bbgmsc benim de böyle idi şu am 20+5 ten selamlar inşaAllah sağlıklı bir gebeliktir sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız