10 Şubat cumartesi günü artık bebeğimin günü dolmuş ve tam da o gün kontrolümüz vardı.Sabah doktorum ultrasonda muayene etti suyu her şeyi normal bide alttan muayenimizi yapalım dedi ve bir de ne görsek 3.5 4 cm açılmam olmuş. Çünkü son 2 haftadır yapmadığım şey kalmamıştı hurma ahududu çayı squad yürüyüş merdiven inip çıkma sıcak suya oturma her şeyi deniyordum şükür ki işe yaramış doktorum nst ye de bi bakalım dedi nst de sancım yoktu pek zaten bende hissetmiyordum sonra doktorum senin zaten doğumun başlamış istersen hafif suni sancı ile destekleyip bugün doğurtabiliriz diyince ben şok oldum çünkü iki haftadır her şeyi yapıp beklediğim bebeğimden tık yoktu ve artık 41 42 leri göreceğimi düşünmeye başlamıştım sonra eşimle de konuşup kabul ettim eve gidip duş alıp çantamızı alıp tekrar hastaneye gittik saat 13.00 gibi yatışım yapıldı 13.30 da suni sancı verilmeye başlandı. Bu arada sürekli yürüdüm plates topunda zıpladım yatmamaya çalıştım yine sancılar geldikçe derin nefes alıp dua ediyordum saat 16.15 gibi açıklık kontrolü yapıldı ve 5 6 cm olmuş dedi ebe napıyorsan aynen devam et çok iyisin dedi suyumu patlattı ondan sonra sancılar daha fazla vurmaya başladı zaten hem daha sık hemde daha uzun geliyordu Sürekli dua ettim akşam ezanında kucağımda olsun inşaallah diye 17.00 gibi tekrar bakıldı açıklık 7 8 cm olmuş çok sevindim güzel ilerliyordu açıklığım ve işte saat beşten sonra artık dayanılmaz oldu sancılar neredeyse hiç gitmiyordu 18.15 de tekrar bakıldı ve ebe tam açıklık doğuma başlıyoruz diyip doktorumu çağırdı doktor gelene kadar zaten ben baya ıkındım sancı geldikçe zaten istemsiz ıkınıyorsunuz 18.30 gibi doktorum geldi ve oo bitmiş bişey kalmamış harika bi doğum surecin oldu bak birazdan kavuşuyorsun bebeğine dedi birkaç kez daha ıkındım ve 18.41 de bebeğim kucağımdaydı tarifsiz bi his onu göğsüme yatırdılar öptüm kokladım boncuk boncuk etrafa bakıyordu sonra onu giydirmeye aldılar yan tarafıma o esnada da beni diktiler kesin yok ama çok hafif yırtığın var dedi doktorum ilk doğumumdu ve ilk doğuma göre çok çok güzel geçtiğini söyledi benim içinde öyleydi ama son bir saat hariç son sancıların şiddeti ve doğum masasındaki 20 dakika ömrümden ömür gitti zorladı beni baya ama elhamdülillah bebeğimle sağlıkla kavuştuk ikimizde çok iyiyiz şuan yanımda uyuyor mis gibi😌 sadece dikişlerden dolayı biraz zor kalkıp oturuyorum ama o da normal daha bir gün oldu inşaallah dikişler de çabucak iyileşir. Biraz uzun oldu ama sormak istediğiniz şeyler varsa cevaplarım :)