Arkadaşlar bugün herşey yolundayken gece bir duşa girdim çıktıktan yarım saat sonra felan koltuktan tam kalktım ki mümkünatı yok yürüyemedim kasık ağrısından inanamadım. Ayağımı yerden kaldırmam bile aşırı canımı acıttı. Şuan yatıyorum ne sağa, ne solu kendi başıma dönebiliyorum. Hareket etmediğim taktirde sorun yok. Belim ağrımıyor ya sa suyum gelmedi ama aşağı doğru bir basınç var sanki tuvalet ihtiyacın varmış gibi. Sabah muayene günüm ama çok korkuyorum erken doğum olmasından. Ne olur dualarınızı eksik etmeyin. Sağlıcakla yavrumu kucağıma alabileyim, zamanında gelsin sağlıcakla inşallah. Bu durumu yaşayan var mı ? Normal mi ?