Bebek açısından dini olarak kırk çıkarma, kırk uçurma falan yok zaten. Adet olarak yapılıyor. O yüzden saatinin önemi yok, istediğiniz saatte yapabilirsiniz.
Kendiniz açısından soruyorsanız da saatinin önemi yok, yine de kafanıza takılacaksa akşam yapın banyonuzu.
Kanamanız kesildiyse zaten yapmanız gerekiyordu, halen devam mı ediyor ki?