Beyzaer Haftaya sezeryan olacagım tüplerimi bağlatmak istiyorm onun için ekstra bir ücret alır mı doktor acaba
Yelkaaa01 Beyzaer bn doğum paketi almıştım yılbaşı öncesi 26 bin tl ye ve o zaman tüp bağlatma ekstra 5 bin istediler yılbaşı sonrası doğum paleti 36 ya çıktı ve tüp bağlatma da 6,5 olmuştu bende çok kararsızım 3. Hamileliğim
MorKelebek54 Beyzaer aliniyo diye biliyorum ama dini acidan iyi bisi olmadigini biliyosunuzdur umarim cunku geri donusu olmayan bi korunma yomtemi ve cok buyuk gunah. Bunlari goze alabiliyosaniz ek ucret ile yaptirin. Ama dedigim gini bence iyi düşün canim ☺️
KadersizMelek Ben gazi üniversitesi hastanesinde doğum yaptım 3.sezeryan oldum o arada da bağlattım ücret vs de ödemedik. Özeller alır ama mutlaka