Aysnrclk 35 haftada bende başladı nefes darlığı. Acile gittim taşikardi durumum vardı hamileliğimin başında. Bu arada seneler önce anksiyete bozukluğu sebebiyle tedavi gördüm. Hem acildeki doktorla hem kendi kadın doğum doktorumla görüştüm. Hamileliğin son haftalarında bu tarz durumlar yaşanabilirmiş, yine de baktılar nabzıma, tansiyonuma normaldi hepsi. Bide kan değerlerinde sıkıntı olunca da nefes alip verme zorluğu oluyormuş. Baktın geçmiyor bi acile git istersen.