Ağustosta oğlumun doğum günü var en yakınlarımı çağırdığımda 45 kişiyi mutlaka çağırmam lazım 15 kişi ise mecburen çağırmak zorunda kaldığım gelecek insan sayısını hesaplayınca gerçekten hevesim kaçtı 2 +1 evim var sığabiliriz belki ama bu kadar kişinin evimde olacağını düşünmek kalbimi sıkıştırıyor resmen genelde önem vermem bu denli partilere siz ne düşünüyorsunuz nasıl yaptınız ya da yapacaksınız