Merhaba Arkadaşlar 2,5 yaşında oğlum var 2 nci çocuğu istiyoruz fakat ben ilk cocugumu sezeryan yaptıktan sonra adet düzensizliğim vardı ilaç kullanıyordum bı ara ilacı bıraktım ve adetim düzeldi fakat son adet tarihimi hatirlamiyorum ama bu ay adet tarihim gecikti baya özele gittigimde doktor yumurtalıkların kalitesi biraz düşük hamile kalamazsin dedi ve ilaç yazdı 3 ay bebek düşünme dedi ama biz korunmuyorduk bu aydan beri gebelik çıkmadı ama yakın tarihte bı birlikteligimiz oldu şimdi ilacı içsem ilaç adet düzeltici olduğu için çocuk varsa bile düşme ihtimali var diye korktugumdan içmiyorum ilacı 1-2 haftayi bekliyorum.
sizce gebelik varmı yokmudur?
Bide en erken kaç hafta geçince gebelik testinde çıkıyor gebelik varmı yokmu diye.
Ve Adet düzensizliği bebeği etkiler mi.