Selam kızlar 4 gün önce dogum yaptım ve bebeğim ödemden sarılıktan kilosu düşük doğdu. Aldığım yenidoğan ve ↉ ay takımlar aşırı büyük geliyor. Prematüre olarak baktıgımda çeşit bulamıyorum . Aynı durumu yaşayan var mı onca kıyafeti varken olmuyor hepsinin içinde kayboluyor