[bilinmeyen] benim yokmuş ama şekere meyilliymiş o yüzden yükselmemesi için hamurişi ve şekerli gıdalardan uzak durmaya çalışıyorum öyle bi sorun yaratmıyor ama hamurişi falan çok yersem çarpıntı yapıyor şekerle alakalı mı değil mi bilmiyorum artık inşallah seninde bişey çıkmaz canım stres yapma çok fazla sonuçta herşeyin şu anda bi çaresi var önemli olan önlemini önceden almak Allah bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin artık 😍🤗🙏