Haticeburak06 Merhabalar nasılsınız Biz 23+6 olduk.. Kendimi bu zamana kadar hep iyi hissettim ama neden son 2 gündür iyi değilim.. helede bu gece çok ağlamak istiyorum hüngür hüngür. Bi olay olmadı ama kendimi bazen çok garip hissediyorum yanlız hissediyorum. Bazen en basit şeyde bile kararsız kalıyorum.. mesela 2 gündür kızıma hangi renkte ip alıp hırka örsem diye düşünüyorum daha doğrusu hırkamı battaniyemi örsem diyede düşünüyorum.. Markete gidiyoruz hangi meyvesuyundan alsam diye yarım saat düşündüm.. Kendimi delirmiş gibi hissediyorum Eşim sürekli bağırıp kızıyor ama bende memnun değilim.. Kayınvalidemlerle yaşıyoruz mesela ve artık çok bunaldım 7 aydır 🥲 kendi evimiz olsun istiyorum hergün yalvarıyorum allaha.. Doğumdan sonra kayınvalidemin sürekli beni darlayacağına ve bebeği sürekli taşımak isteyeceğine eminim ve bilmişlik yapacağınada.. doğumdan sonra yanınızda kim kalacak sorusunu görünce bile ağlamak istiyorum mesela çünkü benim maalesef öyle bi tercihim olmayacak.. öylesine dertleşmek istedim hayırlı geceler 🤍
Mrsselvinaz Haticeburak06 ben 18 haftalık gebeyim.Hormonlarım çıldırdı bugün resmen ağlamamak için savaş veriyorum.Bulaşık yıkıyorum sessiz sessiz ağlıyorum tuvalete gidiyorum ağlıyorum lakin hiçbirinin geçerli sebebi yok.
Haticeburak06 Mrsselvinaz ben dayanamadım ağlıyorum🥺 Aynı zmaanda 17 yaşında hamile kaldım şuan 18im ve çevremde hiçkimse bunu düşğnmüyor Eşim bile.. Daha çok destek olunması gerektiğini düşğnüyorum hamilelikte ayrı bu yaşta ayrı ama herkes o kadar basit birşeymiş gibi düşünüyorki🥲
Mrsselvinaz Haticeburak06 Morelini çok yüksek tut.Genç yaşta anne oluyorsun maşallah.Yaşın önemli olup olmadığını bilemiyorum bende 31 yaşında ilkkez anne olacağım.
Eda_argnn Kızlar iyi geceler , aranızda daha önce doğum yapmış olanlar var mı şuan 39 + 2 yim, ağrım sancım hiçbir şeyim çok ama bebiş çok hareketli aşağı aşağı ittiriyor gibi geliyor sizce yarın falan doğum olur mu , artık sabırsızlanıyorum 🥹🌸