keremtahamom_ Kızlar bugün belim çok kötü batıyor adım attıkça acıyor yatarken de acıyor 22 haftalığız. Yaşayan var mı bu haftalarda böyle olması normal mi
Azzebus keremtahamom_ aynısını ben de yaşıyorum bence bebekler büyüyor ama yine doktora görünmekte fayda var