Lilaaaaa Merhaba arkadaşlar 5+6 günlük hamileyim. Cumartesi 2. Randevum var sizce kalp atışını duyar mıyım? ☺️
yeni-annelik Lilaaaaa daha çok erken duyulmayabilir 6. haftada duyanda varmış duymayanda ama en iyisi 8. haftayı beklemek net duymak için
Fatma_ecem4 Lilaaaaa altıda gittim kese var kalp atışı yok dedi kürtaj bile dedi öyle şeyler derse hiç takma bı hafta sonra kalp atışı duyduk buz sen çok erken gidiyosun bence yedinci haftada git
Ayglvlkn DuyguNefes 5+5 im bende şimdi doktordan geldim keseyi gördü ama bebek yada kalp atışı bişey yoktu.test yapmışlardı onun sonucunu göstermeye gittim.
Lilaaaaa Ayglvlkn Ayglvlkn Fatma_ecem4 Fatma_ecem4 evde pozitif sonucu görünce 9 şubatta gittim ilk kez, direkt ultrasonda keseyi gördü tahliller için 17sinde çağırdı. Yüksek ihtimalle kalp atışını da duyarız dedi doktorumuz 🙏🏻☺️
DuyguNefes Ayglvlkn keseyi ben 4+6 da gördüm 7 haftayken kalp atısına cagırdı muhtemelen aynı zamanda doğurucaz insallah♥️
Ayglvlkn DuyguNefes hadi inşallah sağlıkla alalım kucağımıza ya benm bi boş gebelik öyküm war kürtaj oldum tekrar aynı şeyi yaşamak istemiyorum.çok şükür bi oğlum war 9 aylık ama bu gebelik süpriz oldu.