Fatmaerol
Bende 6+3 um canim bende de şikayet var ev yoğurdu tuketiyordum bıraktım azaldı. süt ürünlerini fazla tüketiyorsan oda yapar .
Dry_tnc
[bilinmeyen] yağlı süt yapar diye biliyorum bi de mümkünse az da olsa yemeklerinizde kimyon kullanın en azından sancınız olmaz
Dnzcngz
[bilinmeyen] yürüyüş en çok tavsiye edebileceğim şey. Bende aynı şeyi dönem dönem yaşıyorum. Hareket ettikçe rahatça gaz çıkartabiliyorum. Tabi gaz yapan gıdalardan da uzak durmak lazım maalesef.
Dnzcngz
[bilinmeyen] Gerçekten hareket etmek çok önemli. Gaz çıkarttırıyor. Rahatlıyor insan. Bende aynı sorunu yaşıyorum çünkü çareyi böyle buldum.
Dry_tnc
[bilinmeyen] evet gerçekten çok rahatsız edici oluyor gaz sancısı, olmadi doktorunuza sorun daha kesin çözüm sunacaktır elbet
Prensesimi-beklerken
[bilinmeyen] yemeklerden sonra bir bardak suya bir kaç damla limon damlatıp için hem hazmı kolaylaştırıyor hem de gaz giderici.bende çok işe yarıyor umarım faydası olur sizede
Yesimmmm
[bilinmeyen] canım ben gebeliğimin başından beri gaz ve kabızlık cekiyorum. 20 . Ci haftamda doktorum metsil çiğneme tableti vermişti ama rezene çayı bana gaz konusunda iyi geldi. Senin daha küçük gaz sorunun gebelikle alakalı değil ve rezene ilk aylarda düşüğe sebep olur bitki çayı çünkü. Doktoruna danış derim olmadı dahiliyeye git. Gebeliğe baglı gaz ve kabızlık 5. Aydan sonra başlıyo çünkü.
Abcdef
[bilinmeyen] süt ürünleri çiğ sebzeler salata ...maden suyu az limonlu iyi geliyor
Denizinannesiii34
[bilinmeyen] ayaklara çok uzun tutmamaksizin su torbası ben öyle çare buluyorum ve en önemlisi de kendini sıcak tutmak ayak ve göbek çevresi bunlar olunca cikartiyosun dün gaz problemim vardı 26 haftalık hamileyim başından beri var ve hiç zorlanmadan böyle çare buluyorum bende etki ediyo dün çok kötü oldum ılık dus aldm ben dus alana kadar eşim sıcak su torbasını hazırlamış hemen ayaklarına koydu bide bataniye 10 dk içinde gazim çıktı bide masaj yaptm karnıma yani sıcak iyi geliyo ama sakın torbayı karnına beline koyma ayağa koyarsan bisey olmaz dikkat et kendine canım soda da iyi çözüm ama beypazari kesinlikle 👍✋
Yesimmmm
[bilinmeyen] gebeliğe bağlı gaz ve kabızlık rahim büyüyüp bağırsaklara baskı yapmasından kaynaklanıyomuş. Doktorum bana öyle söylemişti. Üşütmüş olabilirsin belki.
Ssa
[bilinmeyen] ilk haftalarda bana ıhlamur yardimci oluyordu bir dene istersen süt iceceksen laktozsuz icmelisin bide yemek yerken su icme hızlı yeme gaz yapan yiyeceklerden uzak dur
Moonsherose87
[bilinmeyen] rezene demlenip içmeyi deneyin rahatlatır bende işe yaradı
Ssa
[bilinmeyen] hayir rezene hamilelikte guvenle icile bilir