Merhaba forumda baktım göremedim. Daha 26. haftamdayım etlik şehir hastanesi takipliyim. Evime burası yakın ve hastane genel olarak düzenli bu sebeple doğumu burda düşünüyorum. İlk doğumum ani sancım gelmesiyle 2 3 saat içine oldu. Özel oda falan tutamadık. Burda doğum yapmış olan var mı tek oda da kalmak istiyorum. Tecrübesi olan arkadaşlar yazabilir mi memnun kaldınız mı?