gizem-cbn Kızlar uykular haram oldu uyuyamıyorum neler denedim yok nefes alamıyorum oturarak anca biraz açılıyor onda bile rahat değilim ağlamak üzereyim ilaç da kullanamıyoruz😭
[silindi] gizem-cbn bende böyleydim doktorum otrive yazdı burun spreyi şimdi o kadar rahat ki nefes almak mis gibi . Ben sorduğumda doktoruma ne yani hamilesin diye hiç mi ilaç kullanamayacaksın saçmalama demişti ve bu burun spreyini verdi
seymaa7 gizem-cbn ben de sabah ağlamak üzereydim o kadar tıkalı ki tat koku sıfır.Küçük bir kavanoza kaynar su doldurup bir çay kaşığı viks koydum onun buharıyla durdum baya birde burnumun uç kısımlarına sürüyorum biraz
yeni-annelik gizem-cbn benimde çok burun tıkanıklığım var ama hasta değilim neden oluyor daha 10 haftalığım bir de nefes alamıyorum
[silindi] gizem-cbn aşkım bugün pazartesi sabah gidip alabilirsin 26. Haftamdayım 4 haftadır kullanıyorum mükemmel bir şey . İçin rahat etmezse doktoruna sor tabi
gizem-cbn seymaa7 ay evde o da yok ki şaka gibi harbiden 2 gündür çekiyorum hamileyken daha da zor hasta olmak bunı anladım ilaç da içemiyoruz