Sadecemavii DOĞUM BAŞLAMIŞ OLABİLİR Mİ? Düzenli şekilde giriyor ama sancı gibi değil sanki daha çok batma hissi kramp tarzı bebek mı geliyor dersiniz nişan yada su yok ama 2 haftadır kanala girmişti. 37+4 haftadayız